I. Opis potrebnih kompetencija ogleda se u tome da kandidat:

  • Prati portale i traži nove prilike, pozive, tendere;
  • Izvještava o objavljenim tenderima: analizira pozive, tendersku dokumentaciju, zahtjeve i njihove usklađenosti sa zakonskom regulativom;
  • Priprema zaključke o tenderskoj dokumentaciji i predlaže aktivnosti ukoliko ista nije u skladu sa zakonskom regulativom;
  • Priprema dokumentaciju i ponude u skladu sa potrebama i uslovima svakog poziva;
  • Izvještava o svim promjenama na tenderskoj dokumentaciji ili određenoj objavi tendera u periodu do konačnog izvještaja o odabranim ponudama;
  • Koordinira aktivnosti između drugih Sektora unutar Društva, koji učestvuju u pripremi dokumentacije za tendere;
  • Savjesno i odgovorno pristupa dokumentaciji kompanije, te poštuje rokove predviđene za pripremu i slanje ponuda;
  • Izvršava svoje radne zadatke u skladu sa zakonom, podzakonskim aktima i opštim i pojedinačnim aktima Društva, racionalno koristi sredstva rada;
  • Organizuje, vodi, stručno usmjerava, kontroliše i unapređuje proces rada u okviru svojih oblasti;
  • Prati zakonske propise, standarde i stručnu literaturu iz oblasti energetike, energijske efikasnosti, obnovljivih izvora energije i zaštite okoliša, te iste primjenjuje u praksi;
  • Učestvuje na stručnim savjetovanjima, seminarima, internim i eksternim obukama;
  • Obavlja i druge poslove u skladu sa sposobnostima, zakonom i opštim propisima ekspertske platforme.

II. Opći uslovi:

  • Visoka stručna sprema VSS – pravnog smjera ili ekonomskog smjera;
  • Radno iskustvo od jedne (1) godine na istim ili sličnim poslovima;
  • Poznavanje zakona, podzakonskih akata i drugih akata u postupcima javne nabave;
  • Poznavanje engleskog jezika za potrebe verbalne komunikacije, generalnog čitanja i pisanja, te kreiranja dokumenata i poslovne dokumentacije;
  • Sistematično vođenje dokumentacije;
  • Položen vozački ispit „B“ kategorije;
  • Izražene osobine komunikacije, planiranja i organiziranja radnih zadataka;
  • Izražena fleksibilnost u radu i sposobnost rada pod pritiskom, sposobnost rada u timu;
  • Usmjerenost i efikasnost u rješavanju problema i donošenju odluka u svakodnevnom poslovanju.

III. Posebni uslovi:

  • Posjedovanje vještine analitičkog, inovativnog i kreativnog razmišljanja, brzog zaključivanja i donošenja odluka;
  • Razvijene sposobnosti jasnog i uvjerljivog izražavanja ideja, planova i prijedloga u pisanom i govornom obliku;
  • Sposobnost organizacije vremena, upravljanja različitim aktivnostima istovremeno i u kratkim vremenskim rokovima;
  • Taktičnost i umijeće pregovaranja;
  • Sklonost ka timskom radu;
  • Orijentiranost na rezultate.

IV. Prilike za kandidata/budućeg saradnika:

  • Prilika za lični i profesionalni razvoj kroz timski rad;
  • Stabilna i stimulativna primanja shodno rezultatima i postignućima;
  • Mogućnost napredovanja kroz saradnju sa domaćim i međunarodnim institucijama unutar BiH, širom regije, Europe i šire;
  • Kontinuirano ulaganje u edukaciju i profesionalni razvoj saradnika.

V. Kandidati su dužni poslati:

  • Biografiju, koja sadrži adresu i kontakt telefon;
  • Motivaciono pismo.

Odabrani kandidati bit će pozvani na intervju. Konkurs za podnošenje prijave ostaje otvoren do popune tražene pozicije.

Prijave sa traženim dokumentima se mogu dostaviti lično, preporučenom poštom na adresu Trampina 12/VI, Sarajevo, BiH ili putem e-maila: posao@nlogic.ba

Više informacija možete dobiti pozivom na broj telefona: +387 33 869 008.

nLogic Advisory se obavezuje na povjerljivost svake pristigle prijave, intervjua i svih ostalih informacija vezanih za svakog kandidata pojedinačno koji uđe u uži krug.