K O N K U R S
za otvorenu poziciju asistenta divizije edukacija, odnosa s javnošću i marketinga
I. Opis potrebnih kompetencija ogleda se u tome da kandidat:
- Učestvuje u realizaciji projekata u oblastima energetike, energijske efikasnosti, obnovljivih izvora energije, energijskog menadžmenta, zaštite okoliša i sl., u skladu sa opisom pozicije;
- Kreira plan događaja, medijski plan za potrebe društvenih mreža, te plan gostovanja u medijima;
- Prati budžet događaja tokom realizacije projekta, pravi izvještaje;
- Radi na odabiru i kontaktiranju dobavljača potrebnih za uspješnu realizaciju događaja;
- Radi na odabiru lokacije za organizaciju događaja;
- Kontaktira, komunicira i vrši nadzor nad radom dobavljača i vanjskih saradnika;
- Kontinuirano komunicira sa kolegama, vanjskim saradnicima i klijentima;
- Priprema urnek prezentacije, uvjerenja, potpisne liste;
- Kreira bazu kontakata;
- Komunicira sa medijima;
- Radi akvizu polaznika edukacija, radionica;
- Kreira sadržaje za društvene mreže i web stranicu (vizuali (png, video), sadržaj);
- Vodi društvene mreže i web stranicu kompanije;
- Moderira događaje/ okrugle stolove/ radionice;
- Po ukazanoj potrebi gostuje u medijima u cilju najave i promocije događaja, kao i pozitivnih primjera realizovanih edukacija i projekata;
- Obavlja i druge poslove u skladu sa sposobnostima, potrebama i opštim propisima kompanije.
II. Opći uslovi:
- Visoka stručna sprema VSS;
- Poželjno radno iskustvo od jedne (1) godine na istim ili sličnim poslovima;
- Razvijene komunikacijske i organizacijske vještine;
- Napredno poznavanje engleskog jezika;
- Napredno poznavanje rada na računaru: MS Office (Word, Excel, MS Project, MS Power point, MS Access);
- Posjedovanje vozačke dozvole (B kategorija).
III. Posebni uslovi:
- Posjedovanje vještine analitičkog, inovativnog i kreativnog razmišljanja, brzog zaključivanja i donošenja odluka;
- Razvijene sposobnosti jasnog i uvjerljivog izražavanja ideja, planova i prijedloga u pisanom i govornom obliku;
- Sposobnost organizacije vremena, upravljanja različitim aktivnostima istovremeno i u kratkim vremenskim rokovima;
- Taktičnost i umijeće pregovaranja;
- Sklonost ka timskom radu;
- Orijentiranost na rezultate.
IV. Prilike za kandidata/ budućeg saradnika:
- Prilika za lični i profesionalni razvoj kroz timski rad;
- Stabilna i stimulativna primanja shodno rezultatima i postignućima;
- Mogućnost napredovanja kroz saradnju sa domaćim i međunarodnim institucijama unutar BiH, širom regije, Europe i šire;
- Rad sa mnogo izazova u perspektivnoj kompaniji koja ubrzano raste;
- Rad u mladom i dinamičnom timu;
- Kontinuirano ulaganje u edukaciju i profesionalni razvoj saradnika.
V. Kandidat je dužan poslati:
- Prijavu;
- Kraću biografiju, koja sadrži adresu i kontakt telefon, te motivaciono pismo;
- Dokumente o ispunjavanju općih uslova traženih konkursom.
Odabrani kandidati bit će pozvani na intervju. Konkurs za podnošenje prijave ostaje otvoren do daljnjeg ili popune tražene pozicije. Prijave sa traženim dokumentima se mogu dostaviti lično na adresu Trampina 12/VI ili putem e-maila na adresu: posao@nlogic.ba
nLogic Advisory nije obavezan vraćati dokumentaciju dostavljenu uz prijavu. nLogic Advisory se obavezuje na povjerljivost svake pristigle prijave, intervjua i svih ostalih informacija vezanih za svakog kandidata pojedinačno koji uđe u uži krug.
Recent Comments